Sunday, January 9, 2011

Meet Me on Monday

Welcome to Meet Me on Monday sponsored by Java. I've decided to add my own little twist by making a video of my answers.

Blogging is a funny thing...we tell our most intimate thoughts for all to read and yet most of the time I find myself sitting and wondering, "who is this person!?" I know them...but yet I don't know them! I want to know who the person is behind all those words so I thought of a great way for all of us to "meet" each other!

Every Sunday I will post five get to know you questions that you can copy and paste into your own Monday post and we can all learn a little more about each and every one of us!!






Questions:

1. Have you (only you..not a group) ever won first place in anything?
2. Are your toes always painted (sorry guys...this question for girls only)?
3. What color eyes do you have?
4. Look to your left....what do you see?
5. Soft cookies or crunchy cookies?
---------------------------------------------------------------



12 comments:

Java said...

Omg Chele that video is AWESOME!! I've never seen anyone do that before! I'm going to post a link to this so EVERYONE can see it!!

LOVE your answer to the cookie question! hehe!!!

Your the best!!

Hugs,
Java

Cindy said...

So cute and brave...not so sure I'd want to put my face out there for all to see :)

I've come over from Meet Me on Monday!

You can check out my blog if you'd like at
http://for-one-another.blogspot.com/

TamTam said...

I've come over from Meet Me On Monday!

Great video!

Shawn Becker said...

Oh my Gosh..You are The Woman!! I have never seen anything like this..you are a hoot and I loved your cookie answer.
have a blessed week,
Shawn

Jo-anne "Blossy" said...

Great video Chele!
Have a great week!

~Truly Tina~ said...

Hey there, great video! I really need to start a public blog so I can participate in these kind of things. But for now, I'll answer here. :)

1 - Hmm, I'm always voted first to whip up a meal amongst friends. Does that count? LOL.
2 - Not even close. My toe nails are usually bare or clear-coated. I do enjoy color on my toes nails in the Spring and Summer, but do not routinely paint them.
3 - Brown
4 - Snow falling outside my window. Yay!
5 - All cookies, from chewy oatmeal raisin to crisp ginger snaps, are created equal in my books. :)

Have a superb week!

PoetessWug said...

I thought your comment about the cookies was funny! ^_^ I'm the same...but in the reverse! I'd eat the crunchy ones first...then the soft ones!

Rebecca said...

Hey, Chele! This was fun! :D Wow, I can't believe you did this. LOL. I don't think I would have the courage to do a video. An audio recording, maybe. I used to be in radio, so I have a nice voice. But my face, ugh. Like we say in radio biz, "I have the perfect face for radio."

I played today, too! I hope you can visit me. :D Have a GREAT week!

Rebecca at FreakyFrugalite.com

TJ said...

I like this! I'd eat the soft cookies first, too. LOLOL.

Frl. Irene Palfy said...

Great! I loved how you "presented" your eye colour!! :") Have a great week!! ;")

Shell said...

Ah! I need to try vlogging more!

All cookies are good to me!

Kat said...

Hi Chele,
Nice to meet you, too. I loved your cookie answer.
Cheers, Kat